۴-خلق محتوای با کیفیت بالا
پس از شناسائی کلمات کلیدی سعی کنید با نوشتن و به اشتراک گذاشتن محتوای کیفیت بالا مربوط به آن کلمات مخاطبان خود را جذب کنید.
با شناسایی سوال های مشترک مشتریان سعی کنید برای پاسخ به آن سوالات محتوایی با کیفیت خلق کنید.
برای مثال،اگر یک ایستگاه سرویس اتومبیل دارید و مشتریان راجع به اینکه اغلب چگونه باید ماشین خود را برای سرویس بیاورند،می توانید دستورالعملی در خصوص اینکه چگونه ماشین ها باید سرویس شده و چه بررسی هایی هنگام سرویس باید صورت گیرد پست کنید.اگر سالن آرایش مو دارید و مشتریان همیشه در خصوص یک سبک آرایشی خاص می پرسند عینا" ویدیویی در آن ارتباط پست کنید
۵-سعی کنید وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید
باید بدانید که فقط تعداد کمی از بنگاههای کوچک برای جستجوی صوتی در حال بهینه سازی هستند و عاقلانه است که جلوتر از گرایش عمومی به استفاده از این تکنیک روی آورید.
بخاطر آورید که تعداد زیادی از دستگاههای تحریک شده با صوت در خانه ها وتجارت بکار می روند،مردم اطراف دنیا درست با همان احتمال جستجو از طریق تایپ اصطلاحات به جستجوی صوتی سوالات خود می پردازند.
اگر می خواهید کلمات کلیدی بهینه شده ضروری برای جستجوی صوتی را بیابید و در این ارتباط محتوا خلق کنید لازم است که قصد و نیت کاربر را درک کنید.برای مثال ،موقعی شخصی از گوشی هوشمند خود می پرسد که،"کجا می توانم ناهار بخورم؟"بدان معنا است که به رستوران و نه بقالی نیاز دارد.
چگونه نتایج سئو اندازه گیری می شوند؟
۲۵درصدکسب و کارهای کوچک تحت نظر سنجی به ترافیک موتورهای جستجو،۱۴درصد به لینک های برگشتی،۱۹درصد به جذب مشتریان بالقوه و بالفعل برای سنجش موفقیت تلاش های سئوی خودشان توجه می کنند.لکن،این فاکتورها مهم ترین معیارها برای سنجش نیستند.
هنگامی که تعداد زیادی از مردم از وب سایت فروشگاه شما بازدید می کنند،این چیزی مشابه افزایش ترافیک موتور جستجو است.این افراد فقط در حال بازدید هستند،اما همیشه خرید نمی کنند. باید به میزان جذب مشتریان بالقوه و بالفعل خود نگاه کنید که نشان می دهد چه تعداد مشتری گام بعدی را برای ابراز علاقه یا حتی خرید برمی دارند.
برخی گزارشات نیز سنجش حفظ ترافیک جستجو یعنی نرخ های خروج و برگشت از وب سایت برای مشاهده میزان درنگ و تامل کاربران بر روی سایت را پیشنهاد می دهند.سرانجام،بر کیفیت، نه فقط کمیت،لینک های برگشتی وجستجوی برخی از سایت های با قلمروی نفوذ زیاد تمرکز کنید.
بهبود سئو با استفاده از پرداخت بر کلیک( PPC)
اگر قصد دارید که نتایج تلاش های سئوی اساسی خود را بهبود دهید این اقدامی هوشمندانه است،سعی کنید از آگهی پرداخت بر کلیک آنلاین استفاده کنید.
حدود ۶۰درصد بنگاههای کوچکی که استراتژی های سئو دارند با افزایش حدود ۱۵درصد از سال ۲۰۱۸ از آگهی پرداخت بر کلید نیز استفاده می کنند.
این بنگاهها با افزایش حدود ۱۷درصد قصد دارند که آگهی پرداخت بر کلید را امسال نیز در استراتژی خود بگنجانند.
همچنانکه می دانید،صدر صفحات نتایج موتور جستجو با نقشه ها،باکس های جواب،ویدیوها و موارد بیشتری شلوغ می شود،بنابراین نتایج جستجوهای اساسی به پایین صفحه سوق داده می شوند.این بویژه وقتی مردم از طریق موبایل با وضعیت های واقعی محدود جستجو می کنند مشکلی واقعی است.اگر در تلاش برای قابل رویت کردن سایت خود در بالای صفحه موتور جستجو هستید،آگهی PPCمی تواند چنین کاری کند.
می توانید از آگهیPPC فایده بیشتری ببرید.بخاطر داشته باشید که می توانید از آن برای بهبود سئوی خود استفاده کنید.برای مثال،برخی گزارشات نشان می دهد که ردیابی آگهی های با بیشترین کلیک توسط کاربران ایده هایی را برای برچسب های فراتر،کلمات کلیدی و محتوایی خلق می کنند که می توانید از آنها بر روی وب سایت خود استفاده کنید.
قبل از استخدام یک متخصص سئو باید برخی اطلاعات را داشته باشید.
باید راجع به رقبای خود بدانید
اهداف خود را شناسایی کنید
بطور کامل بدانید که مشتریانتان چه کسانی هستتد.
وب سایت خود را برای دستگاههای موبایل چک کنید
برخی دلایل نیاز کسب و کارتان به سئو را بیان کنید.
منبع اصلی ترافیک وب سایت جستجوی اساسی است.
سئو اعتبار و اعتماد ایجاد می کند
تجربه بهتر کاربر می تواند معادل سئوی خوب باشد
افزایش اشتغال،ترافیک و مشتریان بالفعل می تواند یک نتیجه سئو باشد.
سئو می تواند بر سیکل خرید اثر بگذارد.
درک سئو امکان درک محیط وب را مهیا می کند.
سئو یک استراتژی طولانی مدت است
با سئو فرصت های جدیدساخته می شود.
منبع ؛https://startupik.com
ترجمه و تلخیص ؛غریب واحدی پور
چگونه می توانید سئو (بهینه سازی موتور جستجویSEO)بنگاه خود را بدون از صرف هزینه زیاد بهبود دهید؟آیا رموز قرار دادن وب سایت خود بر روی صدر فهرست نتایج موتور جستجو را می دانید؟برای خیلی از مالکان بنگاههای کوچک پرداخت هزینه جهت قرار گرفتن در صدر لیست موتورهای جستجوی اینترنت امکان پذیر نیست.اما خبر خوب این است که موضوع فقط مربوط به شما نیست.
در این پست،از برخی تکنیک ها برای بهبود سئوی بنگاه کوچک خود مطلع خواهید شد.
بر اساس نتیجه یک نظر سنجی اخیر،مالکان بنگاههای کوچک برای تقویت سئوی خودشان از تاکتیک های ذیل بهره می گیرند.
حدود یک سوم (۳۶درصد)بنگاههای کوچک برای سئو یک استراتژی دارند.بعلاوه ،حدود بیش از ۳۸درصد بر روی سئو در آینده سرمایه گذاری می کنند.
برخی تکنیک هایی که بنگاههای کوچک برای بهبود سئوی خودشان بکار می گیرند عبارتند از:
۶۳درصد بازاریابی رسانه های مجازی
۵۴طراحی یک وب سایت سازگار با موبایل
۵۱درصد تحقیق راجع به کلمات کلیدی
۴۸درصد تولید محتوای با کیفیت بالا
۲۱درصد بهینه کردن وب سایت برای جستجوی صوتی
اکنون علاقه مند هستید دریابید که کدام یک از این تاکتیک ها بزرگترین تفاوت را در وضعیت نتایج موتور جستجوی وب سایت تان بوجود می آورند و کدام یک با احتمال کمتری در این ارتباط ایفای نقش می کنند؟بنابراین مرا دنبال کنید.
۱-بازاریابی رسانه های مجازی
قسمت مهم استراتژی کلی بازاریابی، بازاریابی از طریق رسانه های مجازی است،این استراتژی می تواند آگاهی نسبت به بنگاه را افزایش دهد،برند را بسازد و به جذب برخی مشتریان کمک کند.اما در بحث از سئو درک دقیق اینکه واقعا" چقدر بازاریابی رسانه های مجازی کمک می کند سخت است.البته این به معنای تکیه بر بازاریابی رسانه های مجازی برای بهبود سئو است که اکثر مالکان بنگاههای کوچک در نظر سنجی اخیر در حال انجام آن هستند ولی احتمالا" نتایجی را که می خواهید در پی نخواهد داشت.
۲- طراحی وب سایت سازگار با موبایل
بخاطر داشته باشید که سازگاری با موبایل فاکتور مهمی در رتبه بندی جستجوی گوگل است.اگر سئوی خوبی می خواهید،لازم است بدانید که طراحی یک وب سایت سازگار با موبایل ضروری است.
آیا می دانید که چرا سازگاری با موبایل مهم است زیرا خیلی از مردم از گوشی های خود برای جستجو استفاده می کنند؟نیاز است که از میزان سازگاری وب سایت خود با موبایل از طریق تست با لینک مناسب اطمینان حاصل کنید و یقین حاصل کنید که وب سایت شما با دستگاههای موبایل سریع بارگیری می شود.
۳-تلاش جهت جستجوی کلمات کلیدی
همچنانکه می دانید کلمات کلیدی کلماتی هستند که از بیشترین رکورد جستجو در میان موتورهای جستجو برخوردارند.کلمات جستجو برای هر نوع وب سایت کسب و کاری متفاوت هستند.
برای مثال کلمات کلیدی استارت آپ،"استارت آپ"و "بازاریابی رسانه های مجازی" و غیره هستند.مطابق رهنمودهای متولی سایت گوگل که به بنگاهها توصیه می کند چگونه رتبه های موتور جستجو را برای سایت های خودافزایش دهند،مقدمتا" باید سایت را مفید و آموزنده ساخته و از تمام کلمات کلیدی مربوطه که با احتمال بیشتری جستجو گران فضای آنلاین موقع جستجوی کسب و کارهایی شبیه بنگاه شما جستجو می کنند استفاده کنید.
بخاطر داشته باشید که هدف استفاده از کلمات کلیدی در محتوای وب سایت و نه استفاده افراطی از آنها است. موقعی که کلمات جستجو را فقط برای رتبه پرت می کنید("لایی کلمه کلیدی") موتور های جستجو اطلاع یافته و جریمه تان می کنند.همچنانکه در حال استفاده از ترفندهای نهانی برای بهبود سئوی خود هستید حتی به صفحات درگاهی و پنهانی توجه نکنید.
می توانید استفاده از برخی ابزارها مانند طراح کلمات کلیدی Google Adsرا که مجانی است جهت بدست آوردن بهترین کلمات کلیدی برای سایت خود بیازمائید یا ابزاری همانند ردیابی کلمه KeywordSpyor را بخرید که موارد مجانی را نیز عرضه می کند که قادرید برای پی بردن به اینکه چقدر برای شما کارگر هستند آنها را تست کنید.
همچنین می توانید از تاکتیک های دیگری در رهنمودهای Google’s Webmaster برای مثال استفاده از تعداد زیادی لینک های متنی،اطمینان از عدم وجود هیچ لینک شکسته ای در صفحات خود و نیز ازسال یک نقشه سایت به گوگل بطریقی که گوگل بتواند راجع به سایت شما بیاموزد بهره بگیرید.
منبع ؛https://startupik.com
ترجمه و تلخیص ؛غریب واحدی پور
2-مراقبت و مسئولیت (Caring)
چه عاملی به کارکنان ما انرژی و انگیزه می بخشد؟چه عاملی موجب تحریک همدلی آنها برای مشتریان و سهام داران می گردد؟چون هدف باید تامین کننده تمرکز و انرژی سازمان باشد،این سوالات بطور مطلق حیاتی هستند.
شرکت خدمات مالی و بانکی چند ملیتی استرالیا( ANZ) ۲۰۰رهبر عالیرتبه خود را مامور تدوین هدف شرکت کرد،اما فقط به این اکتفا نکرد.بلکه از یک ابزار همکاری و همدستی آنلاین استفاده کرد تا از فعال شدن آنچه در ذهن کارکنان بوداطمینان حاصل کند.نتیجه این عملکرد فعال و مشغول کردن بیش از ۱۵۰۰۰نفر از کارکنان برای تست ایده ها و اطلاعات ورودی ذهنی آنها بود.این تلاش بانک را به سمت بیان نقش اساسی خود در کمک به "کامیابی جوامع و کارکنان"هدایت کرد.
بعلاوه،با فعال و مشغول ساختن کارکنان می توانید بینشی در این خصوص بدست آورید که آیا تصمیمات مبتنی بر هدف واقعا" مهم هستند.برای مثال،شرکت ANZاز هدف برای تصمیم در خصوص این موضوع بهره برد که برای کمک و پشتیبانی استفاده از کدام ابتکار اجتماعی مانند" وادار کردن آوارگان به فعالیت اقتصادی " امکان پذیر است.
بنا به گفته "شین آلیت" مدیر عامل شرکت ANZ هدف به کسب اتحاد و همبستگی برای سیاست های اجتماعی بانک کمک کرد "زیرا کارکنان می دانند که چرا مهم بوده و چگونه با کار در ارتباط هستند."
تمرکز بر چیزی که کارکنان در خصوص آن دغدغه دارند به آنها کمک می کند که بیشتر مراقب کار خودشان باشند.
۳-زمینه(Context)
اشتباه بزرگی است که از طریق بررسی عواملی که کارکنان را تحریک می کند فقط بر انگیزش های درون تمرکز کنیم.بلکه نیازهایی وجود دارد که باید با انگیزش های بیرونی رفع شوند.
در دنیایی که به ما امکان یک کمک و همکاری را ارزانی می کند چه چیزی در حال اتفاق است؟به عبارت دیگر،چرا باید دنیا به قابلیت های ما نیاز داشته باشد؟
به مثال ندبانک یکی از بانک های عمده آفریقای جنوبی توجه کنید.در بحبوحه عدم اطمینان سیاسی آفریقای جنوبی رهبران ندبانک به این فکر افتادند که موسسات مالی لازم است برای کمک به پایداری بیشتر برخیزند.آنها در پاسخ نیز با این بیانیه که"ما مهارت مالی خودمان را برای کار خوب جهت افراد،خانواده ها ،بنگاهها و جامعه بکار می گیریم."هدف ندبانک را ساختند.
لذ،این سیاست به آنها امکان داد تا در خصوص چگونگی کمک به سرمایه گذاران دولتی که بطور حیاتی به پشتیبانی و توصیه مالی نیاز داشتند بموقع تصمیم گیری کنند.
۴-مشتریان(Customers)
کسانی را که به آنها خدمت می کنیم نه فقط در ارتباط با محصولات و خدمات بلکه در خصوص تجربیات نیز چه می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند؟توجه داشته باشید که تاکنون از علت نپرسیده ایم.زیرا اطمینان داریم که از قبل در این خصوص سابقه و زمینه کافی را دارید.
میل چمپ درک هوشیارانه ای از مشتریان محوری( شرکت های کوچک) خودش را در هدفی با این مضمون برای تعریف ماهیت وجودی شرکت ترسیم کرد که "دموکراتیزه کردن تکنولوژی برای توانمند سازی ناتوانان"
این دیدگاه نشات گرفته از بازشناسی تکنولوژی به گونه ای بود که اگر به روش درست تامین گردد مشتریان تجاری کوچک را قادر می سازد تا بیش از انتظار و توان خودشان کار کنند.
تان کلاین متصدی ارشد بازاریابی میل چمپ بیان کرد که این نوع نگاه بطور واقعی"قلمرو احساسی"است و همدلی بهتری را برای مشتریان برمی انگیزاند.بعلاوه ارتباط دقیقی هم با دومین Cهدف یعنی مراقبت و مسئولیت دارد.
(Source: forbes.com)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور
برای نیاز به چابکی بیشتر بر معنای اشتراکی تمرکز کنید
استراتژی تا حدود مشابه شیر شده است:بخاطر ناپایداری دارای عمر خیلی خیلی کوتاهی است.با این استثنا که استراتژی ها بر خلاف شیر با تاریخ انقضا مختومه نمی شوند.لذا همین امر اغلب به ادامه حیات استراتژی های مبهمی منتهی می گردد که گرایش به تجاوز از التزام اساسی استراتژی یعنی" بیانی از روش های گزینشی روشن" دارند.
این ابهام نشات گرفته از فشار اعمال شده به رهبران برای خلق راهبردهای استراتژیک سبک به منظور تامین ظرفیت بیشتر مدیران جهت تطابق با شرایط و قوه ابتکار است که اگر به سمت و سوی ابهام رهنمون گردد خطرناک است.
بر اساس تحقیق ما،سازمان ها نباید مصر به استفاده از استراتژی های منسوخ شده باشند،بلکه در عوض باید برای یک معنای اشتراکی و شفافیتی که کارکنان برای عملکرد خوب در میانه تغییر نیاز دارند به نقطه دیگری بنگرند.
دنیس پکت ،مدیر سرویس های مشتری آمریکن پرس ایالات متحده این درک قدرتمند را به من آموخت که "استراتژی عظیم افراد را تحریک نمی کند.استراتژی همیشه نسبت به هدف تغییر کرده و تا حدود متفاوتی تغییر شکل می دهد.در مجموع استراتژی برای هر کسی قابل هضم نخواهد بود.بنابراین نمی تواند فانوس هدایت کننده ای برای ۱۰۰۰۰نفر باشد."
در عوض،من فکر می کنم که هدف ابزاری ضروری برای افزایش چابکی استراتژی است. در محیط پر هرج و مرجی که مستلزم وجود چابکی است نیاز به هدفی پایدار و با دوام بیش از هر زمانی احساس می شود.هدف بعنوان نقطه شروع تفکر استراتژیک اثرگذار است و عامل انگیزشی مهمی برای هدایت تصمیم سازی است.
سوالی که اغلب از رهبران می شنوم این است که برای رسیدن به چابکی استراتژی چگونه باید هدف تعریف و بیان گردد.
بله،تعیین هدف مستلزم جواب به این سوال اساسی است که "فلسفه وجودی ما چیست؟"اما شروع از این سوال می تواند موجب قصاوت اشتباه گردد که این قضاوت نیز به ابهام بیشتر و تصمیمات کاری ضعیف تر منتهی می شود.هدف حکایتی ساده ولی چند لایه است.خصوصیاتی دارد که موجب شفافیت می گردند اما هم زمان نیز بحث و منازعه می طلبند.
لذا،من برای حصول به چابکی استراتژی از طریق هدف، "لنزها"و "زوایای"مختلفی عرضه می کنم که از طریق آنها این سوال از معنا و مقصود اساسی وجود هر سازمان و یا نهادی را همراه با مثال هایی برای هر مورد بررسی می کنم هر زوایه نگاه با حرف"C"که تقویت کننده چابکی است آغاز می شود.
۱-قابلیت و توانائی(Capability)
چه چیزی را می توانیم بطور منحصر بفردی انجام یا عرضه کنیم که سایر شرکت ها نمی توانند؟
واحد تجاری مکدونالد ایالات متحده با هدف تمرکز بر "غذای واقعی"آغاز بکار کرد.ولی این شعارموفق نبود و به اصطلاح نگرفت.قابلیت محوری و هدف فعلی شرکت آنها فراهم کردن لحظاتی برای هر کسی جهت تجربه خوب "احساس لذیذی غدا" و آسان سازی ساخت چنین لحظاتی است.سرعت ،پایداری،لذیذی و سهولت دسترسی فاکتورهایی هستند که روزانه میلیون ها مرتبه با عملکردشان برای مشتریان خود محقق می سازند.چنین عملکردی به هدفی مربوط می شود که بر اساس محرک های تجاری آنها تعریف شده است که روشن کننده قابلیت محوری آنها بوده و چون برای کسب و کارشان حیاتی است باید پرورش یابد.
ادامه دارد
(Source: forbes.com)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور
I don't believe in love at first sight because my mother started loving me before seeing
me
Luffina Lourduraj
"من عاشق شدن در نگاه اول را باور ندارم زیرا مادرم عشق ورزیدن به مرا قبل از دیدنم آغاز کرد."
تنها راه جلوگیری از انتقاد,هیچ کاری انجام ندادن,هیچ چیزی نگفتن و هیچ کسی نبودن است."ارسطو"
بهترین آمادگی برای فردا حداکثر تلاش و بهترین عملکرد امروز است.
در هوای ابری دیگران رنگین کمان باشید
زندگی را جدی نگیرید.زیرا از آن زنده بیرون نمی آیید.
25درصد زندگی اتفاقات و 75درصد آن عکس العمل به این اتفاقات است.