فربی گفت موقعی با هرینگتن مصاحبه کرد,کارآفرین موفق تأکید بیش از اندازه ای بر کنجکاوی مداوم داشت.کنجکاوی به ایده ها سوخت می رساند,علاوه بر آن شما را نیز دارای دیدگاهی باز و متمایل به ادامه یادگیری نگهه می دارد.
بنابراین خیلی از کارآفرینان در مرحله ای از سفر دچار خطای مرگبار در تفکر شده و تصور می کنند که ,"هر چیزی را می دانند."اما لحظه ای که فکر می کنید آموختن را تمام کرده اید درست لحظه ای است که آموختن را متوقف می کنید.و بمجرد توقف آموختن,از همه چیز جدا می شوید.
3-"فقط کارکنید.همه چیز درست می شود.باس رادن,افسانهMMAو قهرمانUFCسابق
کارآفرینی اشتراکات زیادی با ورزش دارد.آنها هر دو حرفه های رقابتی هستند.هر دو به میزان زیادی به نگرش و انتظام بستگی دارند.و در هر دو بطریقی سر زبان ها افتاده که مهارت در آنها فوق العاده مشکل است,اما موفقیت را آنسوی وحشی ترین رؤیاهای شما وعده می دهند(باید به انتهای انتها برسید). 
اما فربی هنگام مصاحبه با رادن دریافت ِکه به منظور رسیدن به میزانی از استادی در حرفه خود,باید مرتب بیش از توجه به انعام نهایی دغدغه تمرین کردن خود را داشته باشید.
رادن گفت,"در عصر و زمان امروز,ما همه روش های میان بر و برش های زندگی را می خواهیم.اما اغلب فراموش می کنیم که بهترین برش از همه زندگی عینا" تن به کار دادن و هرگز رها نکردن است."
موقعی که بر تمرکز بر روی بهبود مهارت های خود بجای"بیشتر موفق شدن" ادامه می دهید,حقیقتی است که به شما امکان می دهد که به بالا رفتن از نردبان بدون از حواس پرتی ادامه دهید(یا بدتر,فروتنی خود را از دست دهید).
4-"موفقیت زودهنگام می تواند بدترین سرنوشت باشد."رابرت گرین,مؤلف کتاب پر فروش3x NYT
این موضوعی است که خیلی از جوانان به آن بی توجه هستند,اما قطعا" هماننددرک از طریق نگاه کردن به "آینه عقب"از طرف کسانی است که آن را تجربه کرده اند.
رابرت گرین مؤلف کتاب های خیلی محبوب استادی,قانون پنجاهم,48قانون قدرت و بیشتر است.آنچه که به فربی گفته این حقیقت بود که,"خیلی از جوانان برای موفقیت شتاب می کنند و در حالیکه شما با بیشترین اطمینان می خواهید زندگی را جدی بگیرید و برای رسیدن به اهداف خود بطور خستگی ناپذیر کار کنید,با عجله به سمت هنر موفقیت یورش نبرید.قبل از تمرکز بر موفقیت, بر مهارت و استادی تمرکز کنید.
 این احتمالا" بعنوان کم اهمیت ترین بصیرت مورد توجه قرار می گیرد,این ایده که گاهی اوقات تجربه موفقیت خیلی زیاد در زمان خیلی سریع می تواند به خط سیر طولانی مدت فرد صدمه برساند.فقط به تعداد زیادی از هنرپیشه های کودک یا ستاره های پاپ جوان  بنگرید که در خاتمه با توقف انگیزه و شکست مواجه شده و قادر نیستند که رشد کرده و به اقتضای استعداد خودشان به بلوغ برسند.
آنچه که باید گفته شود این است که صبور باشید, و دیدگاه خود را بر ادامه یادگیری,کنجکاو ماندن و استادی در حرفه خود تنظیم کنید.
دیپ پتل یک کارآفرین زنجیره ای,بازاریاب و مؤلف داستان یک پسر روزنامه فروش:11اصول موفقیت است. 
http://www.forbes.com 
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور