برنامه از یک حفره تاریک بزرگ آغاز شد.چهار سال قبل,فربی خرده فروشی جزئی بود که از کار خود نفرت داشت,در حال سپری کردن تمام وقت آزاد خود جلوی تلویزیون بود و اگر حتی یک انگیزشی می یافت احساس عدم اطمینان می کرد.
به سرعت جلو رفت, او تاکنون یک تجارت سمینار و مربیگری شش رقمی در حال کار با مردانی از سراسر دنیا (آمریکای شمالی,آسیا,اروپا,آمریکای جنوبی و غیره)ساخته است,سه کتاب پرفروش آمازون را تألیف کرده است و برنامه خود"دانش برای مردان "را ,با جهت گیری یک محصول اصلی صنعتی ساخته است,برنامه او بیش از 4میلیون مرتبه دانلود می شود,و او با هرکسی از ملوانان دریایی,مؤلفانی با کتاب های پرفروش و کارآفرینانی که شرکت های خود را به بیش از یک بیلیون دلار فروخته اند مصاحبه کرده است.
موقعی که از فربی خواستم به نسل بعدی کارآفرینان جوان توصیه ای داشته باشد,به پنج مهمان خود و درس های قدرتمندی که در برنامه"دانش برای مردان"عنوان کرده بودند اشاره کرد:
1-تونی شی مدیر اجرائی ارشدZappos.com می گوید,"چیزی را بسازید که آن را باور دارید."
اگر یک داستان موفقیت واقعی می خواهید,پس مرد شما تونی شی است.او از بنیان گذاران شرکتی بنامLinkExchange بود که در سال1999آن را به میکروسافت با قیمت 265میلیون دلار فروخت.پس از آن به تیم Zappos.comملحق شد و در نهایت از یک سرمایه گذار به مدیر اجرائی ارشد شرکت رسید.در سال 2009شرکت به آمازون کمی بیش از یک بیلیون دلار فروخته شد.
تونی شی چه توصیه ای را با برنامه"دانش برای مردان"به اشتراک گذاشت؟اکثر مردان برای پول به سمت کارآفرینی می روند.آنها به این علت کار را انجام می دهند که موفقیت مالی و آزادی می خواهند,نه اینکه در حال انجام کاری هستند که به آن باور دارند.این اشتباه عظیمی است."
کارآفرینان جوان آن اشتباه را مرتکب نشوند.پول بیشتر هیچ مشکلی را رفع نمی کند.بر چیزی تمرکز کنید که به آن علاقه دارید,در آن صورت به بیراهه نمی روید.
2- کنجکاوی بیش از اندازه را تقویت کنید.کوین هرینگتن,قاضی شارک تانک سابق در ABC
تعداد اندکی کارآفرین به اوج موفقیتی که کوین هرینگتن رسیده است نائل آمده اند. او ضرورتا" بیشتر برای خلق صنعت برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی مشهور شده است,برای بازاریابی عرضه بیش از 500محصول جدید با حاصل فروش 4بیلیون دلار در سراسر دنیا برنامه تبلیغی اجراء کرده است.
ادامه دارد
http://www.forbes.com 
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور