با اجازه دادن به افراد منفی جهت افزودن چرندیات و آشغال به شخصیت,شهرت و نفس گرمتان خود را خراب نکنید.همه رؤیاها را زنده نگه دارید اما با تدبیر ,بطوریکه کسانی که دارای زبان ناسالم هستند هیچ گزینه ای جز به زحمت انداختن خود از طریق ناخوشی های خودشان نداشته باشند. 
"میشل بسی جانسون"
"غیبت کردن تلاش فردی است که خودش برای انجام کار بهتر ناتوان است."
"حضرت علی(ع)"
حماقت بدگویی کننده ها در این است که هنگام نگاه به صورت شما می ترسند و یک کلمه جزئی از دهانتان آنها را مشابه جنایت کارانی که با برق اعدام می شود می لرزاند.
"میشل بسی جانسون"
خیلی اوقات,شما تنها چیز معنی دار و با شکوهی هستید که تاکنون در زندگی برخی مردم بوقوع پیوسته است;آنها همه جا می نشینند و راجع به شما طی سال ها مرتب و زیاد سخن می گویند در حالیکه شما خارج از آنجا در حال زندگی خود هستید,هر گامی که برمی دارید و هر محبتی که می کنید مطلقا" به آنها ربطی ندارد,اصلا"!
"سی.جوی بل.سی"
گاهی اوقات عزیزترین دوستانتان که بیشتر رازهایتان را بدون دانستن اینکه دوستان واقعی نبودند آشکار کردید,خیلی کشنده و غیر دوستانه می شوند.
"میشل بسی جانسون"
آگاه باشید:شخصی که از نشستن با شما و انتقاد از دیگران خوشنود است,دور از حوزه شنیداریتان نیز به انتقاد از شما می پردازد.
"ریشل ای گودرچ"
ذهن خود را قبل از تخلیه دهانتان پر کنید.
"حبیب اکند"
کار یا تکلیف غیب کنندگان غیبت کردن پشت سر شما است.موقعی که غیبت می کنند,به سمت آنها برنگردید.اگر برای گفتگو و یا نزاع با آنها برگردید,به جایگاه پایین آنها نزول می کنید.
"ایفیانی اینکوآنوها'
هنگامی کسی به شما احترام می گذارد,او قبل از گفتگو با شما در انظار عمومی ویا خنجر زدن از پشت و غیبت کردن در خلوت به مجادله با شما می پردازد.
"اسگت هبتی ولد"
برای برجسته کردن نقاط ضعف دیگران شتاب نکن,زیرا این عمل سریعترین روش نمایان کردن ضعف های خود می باشد.
"ایزرئیل مور آیور"
به هر حال,یک بیماری عمومی مزمن خیلی شایعی در میان ما است و آن غرور ناشی از خود بزرگ بینی است.که  در خیلی از شیوه ها مانند عیب جویی,سخن چینی,غیبت کردن ,نالیدن,زندگی ماورای استطاعت ,رشک ورزیدن,طمع ورزی,اجتناب از سپاسگزاری و ستایشی که امکان دارد دیگری را بالا ببردو بخشنده نبودن و حسادت  قابل دیدن است,
"ایزره تفت بنسن"
جامعه عفریت زده مشکلات کافی دارد. نیازی به افزودن غیبت بی اهمیت به آن نیست.
"تام کواکن بوش"
http://www.goodreads.com/quotes/tag/backbiting
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور