۷-قصد و نیت

ما همه شخصی را ملاقات کرده ایم که بی توجه به چگونگی توضیحات شما، مشتاق سوء تفاهم و بد فهمیدن شما است.در عوض شخص دیگری وجود دارد که بدون از مجبور شدن حتی برای گفتن یک کلمه، شما را درک خواهد کرد؛بخاطر این است که می داند نیت شما خوب است.روابط با معنا و قوی با نیت خوب شروع می شوند.

۸-کار سخت

روابط قوی خودشان را نگهه نمی دارند.حفظ آنها مستلزم تعهد مردم هم برای تلاش کردن و هم برای صرف وقت با همدیگر بودن است.این حقیقت همانند روابط شخصی برای روابط تجاری نیز صادق است. روابط تجاری با دوام از طریق مشغولیت فعالانه و تعهد طی طریق اضافی حاصل می شوند.

۹-صداقت

اولین غریزه یا احساس تان معمولا" درست است،و بنیان یک رابطه معنا دار  همیشه صداقت است.هرگز از گفتن عقیده صادقانه تان به تیم یا همکارانتان نترسید.اکثر اوقات فضای کسب و کارها ،به سمت یک فرهنگ سخن چینی و لبخندهای ساختگی می لغزند.ارتباط شفاف ساخته شده بر اساس صداقت ضروری است.

۱۰-چالش در کسب و کار بطور ویژه،نیاز به روابط با کسانی دارید که در حال چالش هستند نه اینکه در جایی با هر چه می گوئید مخالفت می کنند بلکه بطریقی با شما وارد چالش می شوند که متفاوت بیندیشید و چیزهای جدید را بیازمایید.این می تواند الهام بخش رقابت سالم باشد و شما را در حالت آماده  برای مواجه شدن با هر اتفاق احتمالی و تلاش و کوشش برای بهتر شدن نگاه  دارد.

۱۱-ارزش موقع پرورش روابط در کسب و کار،باید ارزش سرلوحه برنامه تان باشد."چگونه می توانم به شما و کسب و کارتان ارزش بیفزایم؟"موقعی که این سوال را می پرسید و قبل از تقاضای هر چیزی برای خودتان به آن متعهد می شوید،در حال اثبات این حقیقت هستید که از طریق عمل خود دغدغه ساخت یک روابط قوی را بیشتر از خارج کردن فردی از آن رابطه بنفع خود دارید. با سرلوحه قرار دادن چنین اندیشه ای در خلق روابط قوی خیلی موفق خواهید شد.

۱۲-با وجدانی و وظیفه شناسی وجدان و اطلاع از نوع رابطه ای که دارید مهم است.ما تمایل داریم که یک حساب بانکی از اعتبارات بین همدیگر داشته باشیم و از آن اعتبارات پس انداز و دریافت کنیم.چقدر در بروز احساسات شرکای خود اثرگذارید؟از تنش بین خودتان آگاه باشید،و در خصوص آن صداقت و ارتباطات باز داشته باشید. ۱۳-دوستی همه روابط مستلزم استعداد پذیرش ،توجه و دقت هستند،اما یک رابطه معنا دار واقعی فقط بر شالوده محکم دوستی ساخته می شود. از ابتدا بنیان نهادن شروع رابطه تان با یک ارباب رجوع،همتا یا حتی افراد درون زندگی شخصی خودتان  بر این بلوک های ساختمانی، شما را برای رابطه ای طولانی مدت و با اطمینان مهیا می سازد.

منبع؛ https://www.success.com

ترجمه و تلخیص؛غریب واحدی پور