این آمارها ممکن است اطلاعات زیادی در خصوص اولویت های ما در این روزها عرضه کنند،اما دوباره،ما با مشکلاتی درگیر خواهیم بود.نسل هزاره بزرگترین گروه در نیروی کار ایالات متحده هستند،و آنها به دستگاههای خودشان چسبیده اند،بنابراین اجازه دهید از آنها استفاده کنند! شعار دستگاه خودت را بیاور( BYOD)با بخشیدن استقلال به کارکنان برای کار بطریقی که می خواهند و موقعی که می خواهند تعهد کارکنان را افزایش می دهد.در دراز مدت،این بهره های جزئی به پیشرفت های بزرگی منتهی می شود.بنابراین،به هرکسی که آیفون خود را سر کار بیرون می آورد با نگاهی مملو از خشم خیره نشوید. باید پذیرفته شود،و سازمان ها نیاز است که این را درک کنند.کارکنان خود بویژه نسل هزاره (متولدین آخر هزاره دوم و اوایل هزاره سوم)را مضطرب نکنید،به آنها اجازه دهید که از تکنولوژی خودشان استفاده کنند! *شناخت P2P(نگران نباشید،شرح خواهیم داد.) ۴۳درصد کارکنان یک فقدان درک را بعنوان یکی از بزرگترین منابع عدم شادی خود در کار ذکر می کنند.شرکت های هوشمند شروع به برگزیدن شناخت P2P(یک سیستم کامپیوتری که تمام کامپیوتر ها بدون از نیاز به یک کامپیوتر سرور(اصلی)به هم متصل می شوند)برای تقویت تعهد کارکنان کرده اند. بعنوان یک مثال،فقط به Salesforce Chatter نگاه کنید.این نوع ابزارها به نیروی کارتان کمک می کنند که احساس ارزش و احترام کنند.هم تیمی ها سردسته تشویق کنندگان برای یکدیگر گردیده و شبکه های پشتیبانی قویتر خلق می کنند.موقعی مدیریت ارشد خیلی مشغول یا خیلی بی علاقه است،برخورداری از یک شبکه فعال همکاران پشت سرتان می تواند همه تفاوت را برای ایجاد تعهد و بهره وری ایجاد کند. این شیوه همچنین برای کسانی اثربخش است که با مقامات مشکل داشته یا با مافوق خود نمی توانند کنار بیایند.این یک حقیقت دردناک زندگی است که تعداد زیادی از کارکنان هستند که محروم از ستایش و فیدبک مثبت هستند زیرا با سرپرستان خود اختلاف دارند.اگر آن کارکنان پشتیبانی و تایید از همتایان خود بگیرند،تا حد زیادی آسانتر می توانند بر این چالش غلبه کنند.حتی کسانی که سرپرستان خود را دوست دارند هنوز می توانند از تایید و تصدیق همتا به همتا( P2P)بهره ببرند.بهترین رئیس دنیا نیز باید تعداد زیادی از کارکنان را رصد کرده و مقدار زیادی کار مربوط به خود را هم انجام دهد،بنابراین اجتناب ناپذیر است که برخی کارکنان مورد غفلت قرار می گیرند. با برگشتن به نسلY(نسل هزاره)،این حتی عملی تر است،چون این نسل بطور ویژه نیازمند فیدبک است‌. خلق یک فرهنگ تایید و تصدیق بدرستی چیز قشنگی است.آن نگرش و چشم انداز تماما" جدیدی در شرکت و در زندگی کاری خلق می کند.همه آنچه که باید انجام دهید آن است که عضو تیمی هستید که ارزش های خودشان را درک کرده واحساس خوبی در مورد خودشان دارند  و هر کسی از آن تیم  می تواند در جستجوی بیشتر آن باشد. *آموزش موبایل در سال ۲۰۱۴تحقیق عظیمی بر روی بیش از ۲۵۰۰شرکت کننده از ۹۰کشور جهان صورت گرفت،یکی از محوری ترین یافته های تحقیق آن بود که یادگیری موبایل در حال تغییر آموزش کارکنان است،که واقعا" چنین است. آموزش موبایل و آموزش آنلاین در حال تغییر انتظارات از کارکنان است.ما برای مدتی در حال پشتیبانی از این ایده بوده ایم.با ظهور نسل Z(نسل پس از نسل هزاره) و آمادگی آنها برای ورود به بازار کار،این روند با شتاب متوقف نمی شود. کارمند مدرن با شعبده بازی در یک زندگی چند وجهی خیلی پیچیده به بالانس کار،سرگرمی ها،علائق بیرونی،تحصیلات و خانواده می پردازد.در نتیجه،این نکته که  آموزش گیرنده ها به محتوا و آموزش کامل در زمان ،آهنگ و مکانی که مناسب آنها است دسترسی یابند مطلقا" حیاتی است. البته به این حقیقت ارتباط دارد که موبایل هر جایی وجود دارد.لذا کارکنان می توانند آموزش خود را هر موقعی که بخواهند تکمیل کنند.  تکنولوژی همه جا در دسترسی است که مردم بدون آن نمی توانند وجود داشته باشند،بنابراین فقط طبیعی است که از این شیوه آموزشی برای کمک به قابلیت انعطاف در روش های کار و افزایش شور و ذوق نسبت به آموختن استفاده کنیم. می دانید که افراد هرگز نمی خواهند کار را با خود به خانه ببرند،اما واقعیت آن است که اجتناب ناپذیر است.فراتر اینکه در اینصورت چون افراد در می یابند که کارشان قابل انعطاف تر است،شادتر هستند .آموختن از طریق موبایل را در خانه یا هر جایی که امکان پذیر باشد تکمیل کنند.مدیران هوشمند و متولیان  منابع انسانی در حال درک این نکته هستند که چنین شیوه ای ، روش بهتر انجام کارها است.لازم به ذکر نیست که در هزینه های کلاس ،استخدام مربی و زمان های سفر نیزصرفه جویی می شود. (Source: shiftelearning.com)

ترجمه و تلخیص؛غریب واحدی پور