ایین کراسینگ در بحث پاداش ها می گوید تأمین پاداش هایی که کارکنان آنها را خشنود کننده و لذت بخش بیابند مهم است.برای مثال برخی افراد دوست دارند که برای نهار بیرون برده شوند,در حالیکه سایرین در عوض ممکن است زمان یا استقلال و مسئولیت بیشتر را ترجیح دهند.برخی مدیران به روشی که خود دوست دارند پاداش بگیرند به کارکنان نیز پاداش می دهند,که همیشه اثر بخش نیست.
8-کارکنان خود را پرورش دهید
یک مدیر فقط به همان خوبی تیم خود می باشد.لی با این گفته در خصوص اهمیت تمرکز بر پرورش کارکنان تأکید می کند که ,"به کارکنان خود کمک کنید تا موفق شوند,موفقیت آنها موفقیت شما است.صبور باشید.برای آنها مربیگری,مربیگری و مربیگری کنید...آنها روزی بخاطر خواهند آورد." 
بنا به عقیده کراسینگ,بهترین روش مربیگری کارکنان کمک به آنها جهت تمرکز بر فرآیند بجای محتوا است.بعنوان یک مدیر کارکنانی خواهید داشت که با مشکلات و مسائلی نزد شما می آیند,اما بجای فرو رفتن در باتلاق جزئیات,به مربیگری کارکنان بپردازید.اگر نمی دانید از کجا شروع کنید,یک چارچوب بدین شرح است:
از شخص بخواهید که:
مشکل را بطور کلی بیان کند;اثر مشکل را توصیف کند; کارهایی را که قبلا" انجام داده است شرح دهد;نتیجه ایده ال خود راتعریف کند;به بحث و گفتگو در خصوص منابعی بپردازد که به آن نتیجه منتهی می شوند;به تفکر در مورد گام های ممکن بعدی بپردازد;این فرآیند را بیازماید;و سپس با نتایج نزد شما برگردد.
این پروسه  مشکل محوری را به راه حل محوری تبدیل می کند,علاوه بر آن فرصتی بزرگ برای آموختن و توانمند سازی فرد جهت رفع مشکلات خویش می باشد.
9-نوآوری را تشویق کنید
برای رهبران مهم است که به روش های بدیع بیندیشند و بدانند که چه موقع ریسک کنند.همچنان که والس لی توصیه می کند,"با کارکنان خود ریسک کنید,اغلب غافلگیری های جذابی به ارمغان می آورند."
ادامه دارد
https://m.careerfaqs.com.au/news/news-and-views/top-10-management-practices-of-effective-leaders
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور