۴-با حقیقت خود در ارتباط نیستید
اگر چه اکثر مردم نیاموخته اند که  غرایز چقدر برای تصمیمات و طرح ریزی شغلی اهمیت دارند.اما ضروری هستند.
موفقیت باید انعکاسی از احساسات،خواست و نیازهای  هر شخص منحصر بفردی باشد.بدین معنا که  نیاز دارید در صندلی راننده باشید و احساسات ،خواست و نیازهای واقعی خودتان در حال هدایت ماشین باشند.
۵-سرآخر شغل هائی می یابید که دقیقا" مناسب نیستند
برای یافتن موقعیت ها و شرکت هائی که در آنجا ِلذت برده و کامیاب  شوید،اطلاع از حوزه نبوغ خودتان کلیدی است.این از هدف  یعنی اثری که می خواهید بر دنیا بگذارید و نبوغ که روش اندیشیدن یا حل مساله برای  بهترین عملکرد است ساخته می شود.موقعی شغلی را بیابید که این  هر دو را اقناع کند  معجزه مطلق است.
برای کشف حوزه نبوغ خود این آزمایش ساده امکان دسترسی به انگیزش غریزی را میسر کرده و کمک می کند تا دریابد که  از نظر فکری و عقلی با چه چالش هایی مواجه هستید.
۶-پیروی از پند و اندرزی که خوب بنظر می رسد ولی احساس می شود که نادرست است.
مهم نیست که چقدر شخص دیگر را حرمت می کنید،در مجموع پند واندرزش چیزی است که برای او اثر گذار بوده است.ولی بدان معنا نیست که برای شما نیز موثر است.به هر توصیه ای با یک فیلتر انتقادی گوش کنید.اگر احساس می کنید که مناسب وضعیت شما است آن را بکار گیرید.اگر مناسب نیست،آن را درون یک باکس مجازی بگذارید و برای بعدها ذخیره کنید یا بطور کامل دور بیاندازید
۷-متوقف ماندن در حوزه آسایش،زیرا ازشکست می ترسید.
شکست ها موهبت بزرگ هستند! با ترس از آنها زندگی نکنید.در عوض،به آنها بعنوان راه نهائی برای آموختن و رشد بنگرید.اگر بخاطر نگرانی از ضایع شدن خود را عقب نگهدارید،هرگز دستاورد عظیمی نخواهید داشت.شکست ها بخش جدا نشدنی  هر داستان موفقیت بزرگی هستند.بنابراین،برخیزید،اگر افتادید،بلند شوید،علت را بیابید،اصلاحات مقتضی را انجام دهید و دوباره سعی کنید.
۸-در خصوص پول  نظریه نادری دارید(یا واقعا" یک ضربه گیر مالی ندارید که امکان ریسک شغلی  بدهد.)
توانائی پشتیبانی خود و خانواده مهم  و یک جزء عظیم کار است.اگر چه گاهی اوقات سلامتی مالی بیش از واقعیت  مالی به دیدگاه فرد مربوط می شود.موقعی که تصمیم می گیرید که در حرفه خود ریسک کنید یا نکنید،حیاتی است که بدانید واقعا" چقدر پول نیاز دارید.این به معنای یافتن ایتم ها و خدماتی است که حداقل برای اکنون می توانید بدون از پول انجام دهید.
در واقع، اگر در حرفه ای باشید که بطور ذاتی برانگیخته شوید با احتمال بیشتری به اهداف مالی خود می رسید.اگر شغلی با حقوق زیاد دارید که از آن متنفرید،حساب بانکی تان ممکن است دقیقا" آنطور باشد که می خواهید،اما مهم نیست چون تیره بخت هستید.
اگر یک شبکه ایمنی ندارید،اکنون شروع به ساختن  کنید.زیرا حتی اگر نخواهید که شغل فعلی خود را ترک کنید، هرگز نمی دانید چه اتفاقی می تواند بیفتد.حرف آخر:سلامتی مالی  شریکی حیاتی برای موفقیت حرفه ای است.
۹-فاقد اطمینان و باور نسبت به خویشتن هستید.مهم نبودن  اتفاقی که می افتد یا اینکه دیگران راجع به شما چه فکر می کنند غیر قابل مذاکره است.اگر برای اطمینان در کشمکش هستید و در تلاش برای ساختن آن ناموقق بوده اید. قویا" پیشنهاد می کنم که از خدمات یک کوچ یا درمانگر استفاده کنید.این مشکلی است که بطور کلی با پشتیبانی درست قابل رفع است.
https://www.forbes.com
ترجمه و تلخیص؛غریب واحدی پور