پنج عامل شگفت انگیزی که به رابطه شما پایداری می بخشد
"در حقیقت من مطلقه هستم".
چند سال قبل بعنوان یک دختر 20ساله هنگام گفتگو راجع به جدایی حس بشدت ترسناکی داشتم.بویژه اگر گفتگو با مرد جذابی بود که تصور می شد که به من علاقه مند است.
حتی اگر چه موقعی طلاق گرفتم جوان بودم,اما احساس می کردم که برخورداری از تجربه یک رابطه شکست خورده بطرز شگرفی نرا راجع به عواملی که یک رابطه را قوی می کنند آگاه کرده است.اگر با هر مطلقه ای مثل من صحبت کنید,آنها اغلب موافق خواهند بود وبرای آنچه ازدواج ناموفق شان به روش های نامحتمل به آنها  آموخته است, سپاسگزارند. راز دوام موفقیت یک رابطه ژست های بزرگ یا نمایش های تماشایی نیست.بلکه افکار و اعمال ظریفی است که می تواند در زندگی روزانه مورد غفلت قرار گیرند.
بنابراین,پس از تلف کردن پول,زیبایی چهره و از همه مهمتر ساده لوحی عاشقانه ام در سال هایی که جوانتر بودم,دریافته ام که چه گرایشاتی با گذر زمان  یک رابطه را حفظ می کنند.
*پنج عادت کسانی که اغلب  روابط با دوام طولانی مدت دارند بشرح ذیل هستند:
1-آنها بدون از تغییر حمایت می کنند
بیکار شدن,مرگی در خانواده و بیماری چالش هایی هستند که بسته به گذر زمان در زندگی با آنها مواجه می شوید.آیا شریک شما بی توجه به اینکه مشکل چه باشد در کنارتان خواهد ماند و یا تنهایتان می گذارد؟اگر فقط یک سؤال باشد,موضوعی است که ممکن است بخواهید راجع به آن فکر کنید.حمایت و پشتیبانی پایه و اساس هر رابطه بزرگی است.
2-آنها بخشنده هستند
درست,بنظر ساده می رسد؟چنین است,زیرا باید باشد.آیا از روش معنول زندگی خود خارج می شوید تا زندگی شریک خود را یک کمی آسانتر کنید؟آیا به روش هایی می اندیشید که او را به خنده وادارید؟ آیا موقعی که هر دو تا دیر وقت مشغول بوده اید برای پیدا کردن کلیدهای ماشین کمک می کنید؟آیا همسر خود را با یک هدیه کوچک,یک یادداشت یا یک عمل غیر منتظره در طول روز غافلگیر می کنید؟این موارد بویژه در طی زمان برای اینکه احساس اشتیاق و قدرشناسی کنند مهم هستند.بخشندگی تقریبا" همیشه به هر شکلی بعنوان عشق و دوست داستن تلقی می شود.آیا به اندازه کافی بخشنده هستید؟
ادامه دارد
(Source:greatist.com)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور