14-هر روز بیاموزید
باید مغزتان را برای هوشیاری آموزش دهید,برای آموختن روزانه اجباری نیست که هر روز یک کتاب را بخوانید.از اشتباهات خود بیاموزید.از مردم پیرامون خود بیاموزید,نسبت به آنچه که می توانند به شما بیاموزند دیدی باز داشته باشید.
15-قبل از اینکه خسته شوید استراحت کنید
حتی اگر عاشق شغل خود هستید و هر روز برای شما همانند یک روز تعطیل است,لازم است که زمانی را استراحت کنید.هرگز فراموش نکنید که یک انسان هستید و نه یک کامپیوتر
16-قضاوت نکنید
فقط چون انتخاب های مردم نسبت به شما متفاوت است به معنای احمق بودن آنها نیست.همچنین,هر چیزی را در مورد مردم نمی دانید,بنابراین در مورد آنها قضاوت نکنید,بلکه به آنها کمک کنید.
17-به دیگران بیندیشید
 همه چیز این است که از احوال دیگران باخبر باشید.ما همه خانواده داریم,صورتحساب هایی برای پرداخت و نیز مسائل خودمان را داریم.همیشه کاری نکنید که همه چیز در مورد خودتان باشد.
18-بدون از انتظار تلافی ببخشید
حساب بخشش ها را نداشته باشید,اگر این کار را کنید به شخص نامطلوبی مبدل می شوید.فقط برای لذت بخشش ببخشید,اگر در عوض چیزی گرفتید,عالی است.اگر نگرفتید,باز عالی است.
19-هیچ بازی نهایی وجود ندارد
ما عینا" همانند یک گونه هستیم,سعی نکنید آن را بطور کلی در نظربگیرید,از سفرتان لذت ببرید.
20-از چیزهای کوچک لذت ببرید
من کلیشه ها را دوست دارم زیرا آنها بویژه این کلیشه درست هستند.می دانید چرا؟هر کسی می گوید که آن را می داند ,ولی هیچ کس به آن عمل نمی کند,آنها فقط چیزهای بزرگ را دنبال می کنند.
21-خودتان را خیلی جدی نگیرید
بله,بله,شما یک فرد هستید و مردم باید شما را جدی بگیرند.من آن را درک می کنم.اما همه در انتهای روز بسان گروهی از مورچه ها در پی چیزهای مشابه ای هستیم.جدی نگیرید.
22-مردم را سرزنش نکنید
حقیقت چیست؟آیا قصد تنبیه آنها را دارید؟شما آن را در حق مردم انجام ندهید.خود را هم سرزنش نکنید,شما فقط انسان هستید.
23-چیزی خلق کنید
نه برای به میراث گذاشتن(به هر طریق برای دیدن آن در دنیا نخواهید بود.)بله برای اینکه مورد استفاده قرار گیرد.هر چیزی همانند ساختن موزیک,نوشتن کتاب و ساختن میز می تواند باشد.احساس خوبی نسبت به خود پیدا می کنید.بعلاوه چیزی به مردم برای استفاده یا لذت می بخشید.
24-هرگز خیلی طولانی به عقب نگاه نکنید
تفکر در گذشته فقط برای یک چیز یعنی آموختن خوب است.
25-عمل کنید
فقط آنجاننشینید,کاری انجام دهید.بدون از عمل هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود.
(Source:greatist.com)
ترجمه وتلخیص:غریب واحدی پور