*تشویق یک تعادل بین کار/زندگی
تشویق کارکنان برای صرف وقت طولانی مدت برای کار در دراز مدت به کارکنان زیان می رساند.تشویق تعادل کار/زندگی سالم مهم است.به کارکنان تأکید کنید که مرخصی بگیرند.از هرکسی انتظار نداشته باشید که ایمیل خود را روز و شب در همه اوقات جواب بدهد.این نکته را روشن سازید که برای نیازهای هر فردی برای داشتن یک زندگی غنی و کامل در بیرون از محیط کار ارزش قائل هستید.
*کارکنان را در خصوص سلامت روانی آموزش دهید.
راجع به سلامت روان با کارکنان خود گفتگو کنید.ابزارهای سنجش مجانی عرضه کنید که بتواند به آنها کمک کند تا فاکتورهای خطرناک و نیازهای درمانی بالقوه آنها را شناسائی کند. 
مطمئن شوید که مدیران از علائم مشکلات روان آگاهی دارندو آنها را آموزش دهید که بطور درست عکس العمل نشان دهند.یک گفتگوی مراقبتی بین یک مدیر و کارمند می تواند ابزار مهمی برای تشویق یک کارمند جهت جستجوی کمک باشد.
*اغلب در مورد مزایای برنامه های کمک به کارمند(EAP)گفتگو کنید
اگرچه خیلی از شرکت ها برنامه های کمک به کارمند عرضه می کنند,ولی تعداد کمی از معنا و مفهوم آنها سخن می گویند.به کارکنان خود یادآوری کنید که از این سیستم استفاده کنند و اغلب مزایای این برنامه ها را هم تشریح کنید.
خواه یک کارمند در حال تجربه مشکلات ازدواج و یا بی خوابی باشد,برنامه های کمک به کارمند می تواند به کارمند جهت رفع عوامل تضعیف کننده عملکرد کمک کنند.اما,آنها لازم است که از مجانی و محرمانه بودن کامل آنها اطمینان حاصل کنند.
*سلامتی و خوبی را یک اولویت قرار دهید
ورزش,خورد و خوراک سالم,و مشارکت در فعالیت های تفریحی سلامت روان را بهبود می دهد.خواه برای کارکنانی که در برنامه های سلامتی شرکت می کنند عوامل تشویقی در نظر بگیرید یا فضای تمرین در دفتر عرضه کنید,خوبی و سلامتی را اولویت اصلی سازمان خود قرار دهید.
*آموزش های ضمن خدمت در نظر بگیرید
در خصوص موضوعات خود مراقبتی مختلف برای کارکنان برنامه های ضمن خدمت تدارک ببینید.کارگاههای نیم روزه درمانگری چند نوبت در سال با دعوت از درمانگران جهت کاهش استرس یا مراقبه می تواند به قابلیت اطمینان کارکنان کمک کند. امکان دارد در طولانی مدت موجب صرفه جویی در هزینه های شما گردد در حالیکه همچنین به کارکنان کمک می کند که به حداکثر ظرفیت خود نائل شوند.
(Source:Bloomberg)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور