خلق محتوای با کیفیت اینستاگرام یک کلید مهم برای جذب مخاطب  است ،اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این دنبال کننده ها مجذوب پست هایتان شده و کمک می کنند تا  بعنوان یک بنگاه یا وسیله کسب و کار بر روی اینستاگرام رشد کنید؟این مهم از طریق محتوای با کیفیت در اینستاگرام تحقق می یابد.
این پست دقیقا" چگونگی خلق محتوای کیفی بر روی صفحه اینستا گرام و همچنین برخی توصیه ها برای طراحی سودمند در راستای خلق محتوای خلاقانه را پوشش می دهد.
 ۱-یک زیر نویس اینستاگرام خیلی خوب بسازید
موقعی که قصد دارید محتوای با کیفیت در اینستاگرام بسازید،عنوان اینستاگرام خیلی خوب  برندتان را نشان داده و برای مخاطب سرگرم کننده و لذت بخش است و/یا مردم را مجبور به نشان دادن واکنش می کند. طول زیر نویس می تواند تا ۲۲۰۰حرف شامل شکلک و تا ۳۰هشتک باشد.
به آن معنا نیست که زیر نویس هایتان باید مملو از هشتک با پیغام های شکلکی مرموز باشد.
زیر نویس اینستاگرام شما باید جلب توجه کند و برای خواندن آسان باشد.
چگونگی نوشتن زیر نویس هایتان بدین شرح است:
زیر نویس ها را خلاصه کنیدزیرا تردیدی وجود ندارد که طول زیر نویس باید محدود باشد و نیز اکثر افراد بصورت اجمالی و سریع پست ها را از نظر می گذرانند.
در اینستاگرام ،فقط ۳خط اول یک زیر نویس نشان داده خواهد شد.برای زیر نویس های بیش از آن،برای خواندن تمام مطلب دکمه بیشتر"More"را فشار می دهند بنابراین اینستاگرام استفاده از ۱۲۵حرف یا کمتر را توصیه می کند.
 همانطوریکه می دانید در نمایش اجمالی  پست های کاربران ،فقط چند خطی از متن  زیر نویس قابل مشاهده است،بنابراین لازم است که نکات کلیدی یا در خواست برای هر اقدامی در شروع زیر نویس و هر گونه یادآوری ها و هشتک ها نیز در انتها قرار داده شوند.باید به خواننده دلیلی برای فشردن دکمه"بیشتر" جهت خواندن بقیه متن زیر نویس ارائه دهید.
*از هشتک ها به روش درست استفاده کنید
از هشتک هایی استفاده کنید که مربوط به پست تان بوده و از طریق آنها مخاطب را هدف قرار دهید. از هشتک های خیلی زیاد استفاده نکنید بطریقی که در متن  ازدحام ایجاد شده و خواندن آن را مشکل کند.
 *از این روش ها برای پنهان کردن هشتک ها و اجتناب از درهم و برهم بودن زیر نویس هایتان استفاده کنید:
*موقعی نوشتن زیر نویس را تمام کرده اید،دکمه  گوشه چپ پایین صفحه کلید ۱۲۳حرفی را فشار دهید.برگشت را انتخاب و سپس یک نقطه،خط تیره یا ستاره را وارد کنید.این گام ها را حداقل پنج مرتبه تکرار کنید.
 *هشتک ها را در زیر نویس همه پست هایتان قرار ندهید.در عوض،آنها را پس از آنکه پست را منتشر کردید در کامنت بگذارید.
بمحض اینکه،مخاطب یا دنبال کننده ها چند کامنتی می گذارند،هشتک ها قابل رویت نیستند مگر اینکه گزینه دیدن همه انتخاب شود.
*در زیر نویس  سوالی طرح کنید
یکی از بهترین روش ها برای دریافت کامنت های بیشتر در مورد پست استفاده از زیر نویس جهت طرح یک سوال برای دنبال کننده ها است.
*با درخواست از مخاطبان  برای اقدام ،آنها را  به مشارکت تشویق کنید
 از مردم برای گذاشتن یک کامنت یا نام گذاری دوستان خودشان دعوت کنید.
*از شکلک در زیر نویس استفاده کنید.
شکلک سر زنده می تواند چشم خواننده را بگیرد و روش خوبی برای افزودن شخصیت به زیرنویس هم هست.بعلاوه می تواند جای تمام کلمات را بگیرد و رونوشت را کوتاه نگهدارد.
۲-از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
اگر می خواهید محتوای اینستاگرام با کیفیت خلق کنید استفاده از تصاویر با کیفیت بالا روش دیگری است،برای یافتن تصاویر با کیفیت بالا که واقعا" "خشن"بنظر نرسند،به وب سایت های Unsplash( یک وب سایت اختصاصی برای به اشتراک گذاشتن  عکس‌های بدون کپی رایت تحت مجوز Unsplash )یا Stocksnap.io(منبعی برای عکس های مجانی قشنگ)مراجعه کنید.
می توانید به یک سلسله تصاویر مجانی دسترسی داشته باشید،و مقید هستید که از میان منابع موجود ،تصویر مناسبی بیابید.
اگر بودجه ای برای هزینه کردن دارید Stocksy(بانک ذخیره عکس ها)،را بیازمائید.
بدقت اطمینان حاصل کنید که از تصویر با سایز درست استفاده می کنید.(تعداد کمی از افراد در ذهن دارند که ابعاد توصیه شده برای تصویر پست اینستا گرام 1080p x 1080pاست.)
*در تصویرمرزها و فضای سفید قرار دهید.
استفاده از لبه های سفید پیرامون تصاویر اینستاگرام می تواند اثری خلق کند که چشم را به خود جذب می کند.این گونه ویرایش تصویر کمک می کند تا عناصر درون طرح پست  مکانی برای تنفس داشته باشند: جنبه مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که آیا قصد دارید از  یک پست شلوغ اجتناب ورزید.
ادامه دارد
startupik.com
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور