دلایل آنها شامل  جمع کردن شواهد برای استفاده در دادگاه,متقاعد کردن خودشان در ارتباط با اینکه شریک قبلی آنها یک شیاد یا سوء استفاده کننده است و برای منظور گفتگو با پلیس و وکلا بودند.چندین برنامه کاربردی وجود دارد که به قربانیان برای ثبت رفتار سوء استفاده کنندگان از آنها و دسترسی به خدمات ,اطلاعات و تماس های اضطراری مربوطه بر روی گوشی های آنها کمک می کند.از جمله این برنامه ها عبارتند از آورورا,iMatterوSmartsafeهستند.برخی قربانیان نیز به ساعت ایمنی3G مجهز شده اند.این ساعت ها درست مانند یک ساعت معمولی بنظر می رسند و عمل می کنند,اما دارای یک دکمه اضطراری متصل به یک مرکز تلفن 24ساعته ای می باشند که بلافاصله پلیس را مطلع می سازد. شناگر زن المپیک استرالیایی داون فریزر که آشکار ساخت در معرض خشونت توسط شوهر سابق خود بود,بطور فعالی استفاده از ساعت های ایمنی را تشویق کرده است.
در کواینزلند و ویکتوریا,کارت های ایمنی تست شده اند و طبق گزارشات در حفاظت از قربانیان در مقابل سوء استفاده بیشتر"بیش از اندازه موفقیت آمیز"بوده اند.کارت ها به قربانیان امکان می دهند که برای اعلام هشدار به یک مرکز تلفن 24ساعته 7شبانه روز یک دکمه را فشار دهند.سپس اپراتورها قادرند  به آنچه که بر روی کارت ثبت شده است گوش داده و  اطلاعات را به پلیس انتقال دهند.
در یک تحقیق آزمایشی از 21زن, سوء استفاده کنندگان در جریان قرار گرفتند که به قربانیان کارت های ایمنی بعنوان یک روش بازدارندگی در مقابل نقض دستورالعمل  های مقرر داده شده است.قبل از استفاده از کارت ها ,هر روز 40 تا 50 مورد نقض دستورالعمل  را داشتند.پس از دریافت کارت ها ,نقض دستورالعمل  متوقف شد.
*حمایت حکومت از راه حل های تکنولوژیک
بنظر می رسد که حکومت ویکتوریا در روش استفاده از تکنولوژی برای فرو نشاندن خشونت خانگی پیشرو است.بطور فعال از تکنولوژی بعنوان بخشی از برنامه ایمنی شخصی استقبال کرده است که هدف آن" ایمن نگهداشتن کودکان و زنان از خشونت خانوادگی در خانه های آنها "است.
استراتژی های اجراء شده برای کمک به حصول هدف شامل نصب دوربین های مدار بسته در خانه های قربانی برای بازداشتن سوء استفاده کنندگان از نقض دستورالعمل های حفاظتی است.
ادامه دارد
(Source: theconversation.com)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور