1-خداحافظی با عفونت
پیازها آنتی بیوتیک های طبیعی هستند.با قرار دادن آنها بر روی کف پاها,این مزیت را به هر ناحیه ای از بدن که تحت تأثیر عفونت قرار گرفته باشد انتقال می دهید.لِکن,به معنی آن نیست که جایگزین آنتی بیوتیک های تجویزی دکتر باشد.لکن به درمان مؤثرتر و سریعتر کمک می کند.
2-بهبود حذف مواد سمی
مواد سمی تفاله های درون خون هستند که موقعی انباشته شوند به سلامتی زیان می رسانند.اسید فوسفوریک درون پیاز بعنوان یک آهنربا برای مواد سمی عمل می کند و به بدن کمک می کند که آنها را آسانتر دفع کند.با انجام این روش درمانی بصورت منظم,سلامتی خود را در طولانی مدت بهبود می دهید.
3-آبدار کردن بدن
آیا می دانستید که پیازها از 90درصد آب تشکیل شده اند؟اگر به نقاط طب سوزنی بنگریم,انرژی الکتریکی نصف النهارها تمام آبی را که بدن برای رسیدن به سطوح اپتیمم نیاز دارد توزیع می کند.
به این دلیل,خواب با پیاز بر روی پا را قویا" برای کسانی که بخاطر عادت و یا شرایط کار در طول روز آب کافی نمی نوشند توصیه می کنیم.
4-تقویت سیستم ایمنی بدن
پیازها یک منبع غنی ویتامین های EوCهستند که برای حفاظت بدن ضروری هستند.بعلاوه,این ویتامین ها آنتی اکسیدان های عالی هستند به این معنی است که پروسه پیرشدن سلولی را کند می کنند.بنابراین,یک درمان ضد پیری بدون نیاز به مواد شیمیایی و اتاق عمل انجام می دهید.
*چگونگی خوابیدن با پیاز بر روی پا
در حالیکه پیازهای خیلی متفاوتی وجود دارد,بهترین پیازها برای این روش درمانی پیازهای سفید و قرمز هستند.هر کدام را که آسانتر بدست می آورید انتخاب کنید. 
بصورت تکه ای ببرید و درون قوس کف هر یک از پاها قرار دهید,چون اینجا نقطه ای است که نصف النهارهایی که می خواهیم تحریک کنیم قرار دارند.برای نگهداشتن آنها یک جفت جوراب بپوشید و بخوابید!
همانطوریکه قبلا" گفتیم بدترین قسمت این درمان بویی است که بر روی پوست باقی می ماند.برای رفع آن,توصیه می کنیم که یک جسم ساخته شده از فولاد ضد زنگ را بر روی پاها بمالید. اگر چه بنظر غیر قابل باور است,اما شیوه ای خدشه ناپذیر برای رفع این بوی نامطبوع است.اگر متوجه بو در رختخواب شدید,ترکیبی از میخک و مرکبات بسازید. وبر روی میزکنار رختخواب یا درون کشوی قفسه ای قرار دهید,کم کم بو ناپدید خواهد شد.موفقیت حتمی این ترفند تضمین می شود.می توانید از این روش هفته ای یک مرتبه بعنوان روشی برای بازیابی انرژی پس از یک هفته طولانی کاری استفاده کنید.لکن,توصیه می کنیم که آن را هر شب انجام دهید.هیچ اثر جانبی ندارد.فقط فواید دارد.
(Source: steptohealth.com)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور