در این خصوص تأخیر در عدم توجه جایز نیست.برخی وحشت زده سرکار می روند,و برخی چشم انتظار آن هستند,اما واقعا" لذت بردن و رضایت از شغل چقدر اهمیت دارد؟
مطابق با پژوهش اخیر صورت گرفته توسطRAND ,"تقریبا" 2/3کارگران ایالات متحده تا حدودی عدم تطابق بین شرایط کاری واقعی و مطلوب را تجربه می کنند.
از آن بدتر اینکه بنا به یک تحقیق انجام شده در بریتانیا ,کسانی که از بیکاری به کاری با شرایط بد رفته بودند در مقایسه با آنهایی که بیکار مانده بودند علائم استرس بدنی بیشتری داشتند.
 در مجموع,این مطالعات  کشمکش های نیروی کار و اثرات سلامتی منفی که یک محیط کار ضعیف می تواند بر روی کارکنان داشته باشد را روشن ساختند.
واقعا" آمریکائیان چگونه احساس می کنند؟
گزارشRANDپاسخ های بیش از 3000آمریکایی 25تا71ساله در مورد طیفی از سؤالات شغلی آنها را منعکس می کند.
نیکول مستز از مؤلفان پژوهش و استادیار سیاست بهداشتی در دانشکده پزشکی هاروارد گفت,"آنچه که مرا بیشتر متأثر کرد این بودکه چگونه خیلی از افراد برخی انواع تعاملات اجتماعی خصمانه را در محیط کار تجربه می کردند." 
گزارش عیان ساخت که از هر 5کارگر آمریکایی یک نفر با تعاملاتی شامل بد دهنی و خشونت جنسی  ازچنین تجاربی برخوردار گشته اند.
مستز گفت,یک فاکتور مهم در این آمار میزان حمایتی است که رئیس در محیط کار فراهم می کند.یک رئیس حمایت کننده می تواند میزان تعاملات خصمانه در محیط کار را به نصف و حتی بیش از آن برای زنان جوان فاقد مدرک دانشگاهی کاهش دهد.
مستز گفت"رأس هرم سازمان این ارزش های فرهنگی  و نیز حد رفتار و دستورالعمل های  رفتاری مجاز را مشخص می کندکه به تمام سلسله مراتب سرپرستی در سازمان هم بتدریج انتقال می یابند,"
افزودند که ,"بنابراین در هر موقعیتی,برخورداری از سرپرست یا رئیسی که اگر توسط شخص دیگری مورد بی احترامی قرار گرفتید بی اعتنا و یا خود دخیل نباشد خیلی,خیلی مهم است."
ادامه دارد
(Source: CNN)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور