برای مثال،مطابق این قانون اگر ۸ساعت در روز نشسته اید ،در مجموع ۴۰دقیقه قدم خواهید زد،که در ارتباط با عمل به توصیه حداقل ۱۵۰دقیقه فعالیت متوسط تا شدید هوازی در هفته ستودنی است.
۷-و اگر احساس می کنید که برخی از انواع ورزش ها برای شما سخت هستند ورزش دیگری انجام دهید.
شاید ورزش سبکی که در خانه انجام می دهید به اندازه کلاس تمرینی اردوگاه تعلیمات نیروی دریایی کالری نمی سوزاند،اما مهم برگزیدن ورزشی است که واقعا" از ادامه و استمرار آن لذت می برید،نه آن نوع ورزشی که تا سرحد مرگ تحت فشار قرار می گیرید ولی کالری سوزی فوری ماکزیممی دارد.
چگونه علم ساده انگیزش می تواند برای شما یک تناسب اندام عمری در پی داشته باشد
با کنجکاوی باید از خود پرسید که من برای انجام چه فعالیت مثبتی برانگیخته می شوم؟پاسخ به این سوال کمک می کند تا با خودتان راجع به اینکه انگیزش تان از کجا سرچشمه می گیرد صادق باشید(راجع به فعالیت ورزشی هم می توان از این سوال استفاده کرد)
 درک این موضوع موقع تلاش برای تقویت  هر نوع عادتی بویژه عادات بدنی مانند ورزش و خوردن کلیدی است.ثابت قدم ماندن بر فعالیت های غیر دلپذیر سخت تر از فعالیت های لذت بخش است.
چنین نگرشی  همچنین درک شکست ها در سفر سلامتی  را بعنوان تجارب واقعا" آموختنی آسانتر می سازد:کنسل کلاس بدنسازی برای دو هفته پی در پی به معنای تنبلی یا نخواستن تناسب اندام نیست‌،فقط بدین علت است که این کلاس ممکن است انگیزه درستی را که به آن نیاز دارید به شما ارزانی نمی کند.هر شکستی را بعنوان یک روش یادگیری برای درک اینکه چه چیزی احساس خوب می بخشد و چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست بنگرید.
۸-به آسانی خواب خود را با افزایش های ۵دقیقه ای بیشتر کنید
بطور کامل رها کردن فهرست کارهای در نوبت انجام،خواه شخصی یا کاری برای هر شب ۳ساعت زودتر خوابیدن دقیقا" امکان پذیر نیست.اما اگر بتدریج این کار را انجام دهید،به واقعیت جدید کاملا" تثبیت شده  خود بطریقی قابل کنترل خو می گیرید.
سعی کنید هر شب پنج دقیقه زودتر (اگر این واقعا" برای شما سخت است،هر چند شب)بخوابید تا به ۷تا ۹ساعت خواب توصیه شده بنیاد ملی خواب برای بزرگسالان   برسید.
۹-هر وقت هدفی تعیین می کنید،آن را به تیکه های قابل حصول تجزیه کنید
 بسیاری از کارشناسان طرفدار شروع تغییرات از آسان و کوچک هستند.کوچک هوشمندانه است.کوچک استراتژیک است.نمی توانید کسانی را که نمی دانند چگونه پیانو بنوازند به نواختن موزارت وادارید.موقعی چیزی پیچیده است،آموختن آن مستلزم صرف زمان است.چون چنین عادتی  واقعا" وجود دارد:بیاموزید که چگونه به روشی متفاوت  زندگی کنید.
این قانون می تواند برای هر چیزی مربوط به حوزه سلامتی و عقلی اعمال شود.فرض کنید  هر روز برای ناهار یک ساندویچ بزرگ می خورده اید اما می خواهید مصرف کربو هیدرات های تصفیه شده را متوقف کنید.سوگند نخورید که هرگز اجازه نمی دهید که تیکه دیگری نان سفید از میان لبانتان بگذرد،ابتدا مشتاقانه یک سالاد بخورید،سپس به خود اجازه دهید که ساندویچ را بخورید تا خشنود شوید.
(Source: heart.com)
ترجمه و تلخیص؛غریب واحدی پور