تکنولوژی و استرس از عوامل فقدان خواب هستند
نوشته ای که در حال مطالعه آن هستید,در مورد عوامل مؤثر در فقدان خواب خیلی خوب شبانه است ویکی از بزرگترین دلایل درست در کف دست شما است.
اطلاعات جدید خیلی زیادی بیانگر آن است که آمریکایی ها زیاد استراحت نمی کنند, این مشکل بزرگتر از آن چیزی است که خیلی ها درک می کنند:تحقیق صورت گرفته توسط شرکت رند در سال 3016عیان ساخت که اثرات فقدان خواب سالیانه برای آمریکا تا 411بیلیون دلار هزینه دربر دارد,و کسانی که استراحت کافی نمی کنند با احتمال خیلی بیشتری زودتر هم می میرند.
از میان موارد کشف شده توسط دانشمندان وجود رابطه قوی بین گسیختگی خواب و کاهش در تفکر شناختی است,تحقیق اخیر صورت گرفته توسط مراکز کنترل بیماری(CDC)نشان داد که 35درصد بزرگسالان استراحت کافی ندارند.
یک سبک زندگی اشباع شده از تکنولوژی که مالکان دستگاههای هوشمند برای ایمیل,پیامک و پست کردن در رسانه های مجازی بدون کنترل و بی محابا اغلب در تمام ساعات شب یا روز اغوا می شوند بیشترین تأثیر را در این زمینه دارد.
در پاسخ ,یک صنعت کوپه ای ظهور کرده است که به تشویق مردم به عدم استفاده از دستگاههای هوشمند و تا اندازه ای خواب می پردازد,که با تلاش زیاد افرادی شبیه غول رسانه ای قدرتمندآریانا هافینگتون در حال انجام است.سازندگان تکنولوژی نیز در حال چرخش به سمت طراحی عملکردها و برنامه های کاربردی جدید برای ساخت گوشی هایی هستند که در الگوهای خواب کمتر اختلال ایجاد کنند.
با این وجود چشم انداز فعلی سؤال جالبی را به ذهن متبادر می کند:آیا کاربران به راه حل های مبتنی بر تکنولوژی برای رفع مشکلی  که متخصصین تا حدود زیادی آن را به تکنولوژی نسبت می دهند,اتکاء می کنند؟برخی ناظران جواب را هم بله و هم خیر می دانند,فقط بخاطر اینکه ,در واقع مشکل بزرگتر اعتیاد جامعه به اسباب های هوشمندو رسانه های اجتماعی است.
الیوت آلفر مدیر مرکز آلفر برای اختلالات خواب و درد آرواره در واشنگتن دی سی گفت,"من مطمئن نیستم که بطور کلی تکنولوژی عامل این اپیدمی باشد."
آلفرد به CNBCگفت که در
مقایسه اختلالات خواب با سایر بیماری هایی  مانند 
موج افزایش چاقی می توان گفت که
فقدان خواب یک نوع مشکل جهانی است و زندگی ما خیلی پیچیده است و در این زمینه تکنولوژی فقط تا حدودی ایفای نقش می کند.
آلفرد افرود که سایر مشکلات مؤثر شامل ساعات کار طولانی,ایاب و ذهاب روزانه, و یک فهرست بلندی از الزامات خانواده می باشند.تمام این فاکتورها در ترکیب با همدیگر "زمان زیادی برای خواب باقی نمی گذارند."در ضمن ,"تکنولوژی موجود چگونه خوابیدن را رصد می کند اما در واقع به خواب کمک نمی کند,تنها عاملی که به خواب کمک می کند خاموش کردن تکنولوژی است."
ادامه دارد
(Source: CNBC)
ترجمه و تلخیص:غریب واحدی پور