قریب به سه ماه قبل در نهایت با سقوط مارپله ای آنچه را که حتی با احتمال خیلی کم قرار بود در دولت جناب آقای رئیسی تجربه کنم در دوره رئیس دولت و نماینده مجلسی مجبور به تجربه شدم که از تمام داشته هایم از جمله توتم حیات یعنی قلم و اندیشه ام  برای موفقیت آنها هزینه کردم!
اما,از همه چیز که بگذرم , به زعم خود  قافیه را به کسانی باخته ام که به عمد یا غیر عمد مدد رسان فساد نهادینه ای بوده و هستند,یعنی همان عاملی که دلسوزان از مدت ها قبل با به صدا در آوردن زنگ خطر, آن را از عوامل اصلی تهدید کیان انقلاب و نظام می دانند!
 ولی با تمام این اوصاف, چون همواره بیت الغزل دغدغه ها و اکسیر حیاتم نخواستن برای خود با انگیزه توانمند شدن جهت خواستن برای دیگران بوده است,بی توجه به آنچه که خود تجربه کرده و می کنم!هرگز از رأی به روحانی و تلاش برای پیروزی او پشیمان نبوده ونیستم,بلکه به آن بسیار مفتخرم!
زیرا شک ندارم که  فرهنگ شدن حقوق شهروندی و افزایش شفافیت که از پیمان های روحانی با مردم است که خوشبختانه  دوباره بر آنها تأکید کرده است تنها روش مبارزه با فساد نهادینه شده ای است که امروز قربانی شدن نخبه ها و پاک دستان عواقب حداقلی آن است!
مضافا" اینکه چنین مبارزه ای تنها راه حل رفع مشکل فقر و بیکاری است که  متأسفانه اکنون دایه های مهربان تر از مادر با عوامفریبی در تلاش برای تبدیل آنها به چماق هایی برای حمله به روحانی هستند!
توتم نیوز
غریب واحدی پور
30آذر96