ماهها مانده به انتخابات ریاست جمهوری 96جماعتی با تمام امکاناتی که در اختیار داشتند بطرز بی سابقه ای بر آتش حمله به دکتر روحانی و دولت او افزودند  حتی تأیید صلاحیت دکتر روحانی و معاون اول رئیس جمهور درکابینه یازدهم یعنی دکتر جهانگیری از میان تعداد کثیری از کاندیدهای ریاست جمهوری برای ورود به عرصه رقابت توسط شورای نگهبانی که آنها همواره آن را فصل الخطاب می دانستند نیز مانع از توقف یا کاهش شدت و حدت اعمال تخریبی و تن دادن به رقابت منصفانه و دقیق نگردید.
 به گونه ای که از نگاه عیب جویانه و خرده گیرانه تیم نرم افزاری آنها هیچ نکته ای هر اندازه ناچیز هم پنهان نماند.ضمن اینکه از هیچ گونه حمله سخت افزاری هم دریغ نورزیدند.
بنابراین:
-خود را کوخ نشین فرض کرده واز خوی کاخ نشینی ,اشرافی گری و زمین خواری دولتیان گفتند و نوشتند!
-از به قول خود برجام نافرجام و خیانت دولتیان ناگفته ای نگذاشتند! 
-از فقیرتر شدن فقرا و قطع یارانه اقشار آسیب پذیر توسط دولت گفتند!
-در خصوص اتهام اختلاس,حقوق های نجومی و فساد بستگان و نزدیکان دولتیان و خود آنان موردی از قلم نیفتاد!
-نعل وارونه بستند ودولت را 4درصدی و خودشان را در زمره جماعت96درصد محروم عنوان کردند!
-شخص رئیس جمهور را دروغگو نامیدند و طی شب نامه های متنوع دین,ولایت و ارزش ها را در صورت استمرار دولت تدبیر و امید با برجسته کردن اشکالات سند موسوم به 2030 در خطر دیدند!
-در مجامع عمومی گاه اقلیتی انگشت شمار با شعار و هیاهو از زبان مردم بر علیه دولت شعار سر دادند!
و بیشمار از این موارد
اما,درست هنگامه ای که با این همه هزینه سخت افزاری و نرم افزاری در تحقق اهداف خود یعنی یک دوره ای کردن ریاست جمهوری دکتر روحانی اندک تردیدی نداشتند,قاطبه ملت از طریق اعتماد به ساز و کارهای تعریف شده در درون نظام وحضور در انتخابات با رأیی بمراب بیش از دوره اول به دکتر روحانی تکلیف همه را مشخص کردند.مطابق قانون نهادهای مسئول هم صحت و سقم انتخابات را تأیید کردند!
اکنون سؤال این است که آیا فصل الخطاب منازعات و مناقشات داخلی باید صندوق رأی  یا اردوکشی خیابانی و ادامه تخریب های غیر منصفانه منتخب ملت ,همفکران و هوادارنش به روش های مختلف باشد؟
شک نباید کرد که مصالح نظام,انقلاب و رهبری و منافع کشور در گرو تن دادن به خواست و نظر مردم است که هنوز زمان زیادی از اعمال آن با به رقص آوردن صندوق های رأی نگذشته است.پس حداقل به این زودی دیگر آنان که از مردم در خصوص تمام ادعاهای خود جواب قاطع گرفته اند,نبایدسنگ مردم را به سینه بزنند!!! 
غریب واحدی پور 
10تیر96