چهار روش برای رسیدن به آنچه که واقعا” می خواهید.
درون همه ما یک ظرفیت خدائی برای بروز و جذب همه آنچه که نیاز داریم.ودر آرزوی آن هستیم،وجود دارد.با اطلاع از این حقیقت که اندیشه های ما واقعیت وجودی ما را خلق می کنند،با ایده زیر آغاز می کنیم: من برای رسیدن به آنچه که می خواهم یا آرزو می کنم ،یک توانائی خدائی دارم!
این ظرفیت خدائی که ما همه باید بروز داده و جذب کنیم،با آگاهی از وجود متعالی شروع می شود.ما می آموزیم که هم یک بدن فیزیکی در یک دنیای مادی داریم و هم یک وجود غیر فیزیکی که می تواند به مرتبه بالاتری صعود کند.ما می توانیم از وجود متعالی خود بعنوان بعدی از وجودمان که ماورای محدودیت های فیزیکی است،آگاه شویم.توانائی خلاقیت ما(برای ابرازوجود) از ماورای دنیای فیزیکی نشأت می گیرد.در دنیای پنهان امواج و انرژی آغاز می شود،همچنان که ستارگان،سیارات،گل ها ،حیوانات،صخره ها ،خودمان،املاک و خلاقیت های ما اینگونه آغاز می شوند.دو دنیا وجود دارد،نهان و آشکار،که هم زمان در همه اوقات در هر دو وجود داریم.ما هم زمان متعلق به هر دو دنیا هستیم.
مسأله ای که اکثرما در ابراز وجود و آموختن برای مدیریت شرایط زندگی خودبا آن مواجه هستیم.این است که ما توانائی خود را برای نوسان بین دنیای آشکار و نهان هدر می دهیم. عادت کرده ایم که فقط دنیای آشکاررا ببینیم.مهمترین اندیشه ها از اینجا ناشی می شود.درون شما یک توانائی خدائی برای بروز و جذب همه آنچه که نیاز دارید و آرزو می کنید،وجود دارد.بیشتر از آنکه درون شما باشد،خود شما هستید.و بایستی بر شرایط خود غلبه و به خود اجازه ورود به این دنیای پنهان را بدهید.
شما یک وجود متعالی دارید،می توانید این وجود متعالی را در ابعاد آشکار و نهان زندگی خود بشناسید.چگونه می توانید به این شناخت نائل شوید?چهار مرحله برای تقویت شناخت وجود متعالی وجود دارد.
۱-در صلح و آرامش غوطه ور شده و فرو روید.خودمتعالی شما می خواهد در آرامش باشید.قضاوت،مقایسه یا تقاضا نمی کند که مغلوب و یا بهتر از کسی باشید.
۲-باید از محدودیت دنیای فیزیکی عبور کنید.هدف وجود متعالی کمک به شما در این ارتباط است.یک حصار امن درونی فقط مختص خود ایجاد کنید.اغلب اوقاتی که می توانید به خلوت خاموش درون خود بروید.واز همه تعلقات دنیای خارجی دوری کنید.
۳- درمقابل هیچ کس و هیچ چیز بر روی زمین روش دفاعی اتخاذ نکنید.درون الگوی انرژی متعالی خود بمانید.نور درون خود را برای مسیر یابی استفاده کنید و بگذارید آنهائی که مخالف هستند،نقطه نظرات خودشان را داشته باشند.
۴-به عقلی که شما را خلق کرده است ،اعتماد داشته و تسلیم آن باشید.این اعتماد گوشه آزادی شما بوده و همیشه متعلق به شما خواهد بود.
وجود متعالی شما فقط ایده ای نیست که بنظر روحانی و متعالی باشد.یک روش بودن است.اولین اصلی است که در این پرانتزی بنام زندگی که در ابدیت ساخته اید، و به سمت جذب آنچه که می خواهید و نیاز دارید.گام بر می دارید. باید درک کنید و بپذیرید.
ترجمه و تلخیص; غریب واحدی پور
Source;drwaynedyer.com